Blogger Layouts

Thursday, January 26, 2012

3B Buka Buku Baru

Salam . .

Tadaa .. sudah pon masuk tahun 2012.. nih merupakan entry pertama aku pada tahun nih.. ahaks.
aku pown tataw nk mula dari mana.. gebang kot mana.. aku bab2 introduction nih aku melatah cpt..
reproduction xpa .. haha :P x geti akuh ! huh~

bedal je la ek ikut mana pon kan,,

tapi nak cite la tentang aku kan.. mengenai apa yg belaku pada tahun baru nih..
1st of all of coz la aku telah pon m'buka buku baru..
semuanya baru.. baju baru, pakwe baru. haha*

ok larh.. saje nk update sempena dah msuk tahun 2012.. owg lain dh b'kurun lama update entry new year.. perghh ampa x pa la.. x buzy mcm haku nih haa ! haha. mahasiswa spenuh masa ! ahaks~

len ari len kali len tahun gua mari ! okeyh (:

daa *_*


✿◕ ‿ ◕✿ THANKS READER'S ✿◕ ‿ ◕✿

0 comments: