Blogger Layouts

Friday, April 22, 2011

ee.. mencii larh. x kuasa nak layan

ok. x d'nafikan zaman sekarang semuanye nak mengejarkan populariti..
tidak kira la engko tu artis or siapa pun. semua nak popular !
tolonglah kak jah~ menci taw

atau boleh d'katakan 
bajet hawt gitueww~
wah wah kak jah kaw mkin over kan !

ok..

Walaupun d'mna pown engko.. ko kena ingat semakin ko pemesh.. semakin ramai yg suka
semakin ramai jugak yang benci dengan engko. caya larh kak jah !
bumi nih sentiasa berpusing kak jah.. ada kala kita d'atas, ada kala jugak kita d'bawah !

aku malas la nak bertekak tak tentu pasal..
mentang-mentang ko punya follower beribun..
ko berlagak hebat larh kan.. 
ok !

nak d'tegaskan x payah la nak bajet-bajet..
ce jadi diri sendiri 
jangan hipokrit boleh tak kak jah !

motif aku wat entry nih pon.. bukan aku nk nganjeng sesiapa..
tetapi untuk kesedaran diri aku sendiri jugak !
so
>PEACE<
_____________________________________________

p/s : tiada kaitan antara yang hidup mahupun mati ! ini just umum utk suka2 dan pada yang terasa tu lah hakikat sebenarnya. "tepuk dada tanya akai" !
p/ss : nama kak jah d'atas adalah unsur suka-suka.. sesiapa yang terasa harap maaf !


✿◕ ‿ ◕✿ THANKS READER'S ✿◕ ‿ ◕✿

2 comments:

cik EPAL said...

siapa kak jah tu?? :D

◕‿◕eizaty◕‿◕ said...

wahh. cik epal dtg jenguk laa.. :D
SIAP comment lgi.. yeayy...
kak jah tuwh.. xde sape2. mmg suka sbut2 nama kak jah nih . huhu :D