Blogger Layouts

Thursday, March 10, 2011

7.3 .. ada apa dengan tarikh itu.?

Assalamualaikum..

ok..walaupun suda lepas. wa nak cite cket pe jadi dgn tarikh itu.. yeahh..
7.3.2011 . .sebelum itu.. wa bersyukur.. Alhamdulilah kerana wa telah d'pnjangkan umur s'hingga hari ini.. dan wa amat bersyukur msih d'beri pluang utk truskan khidupan ini sprti orang lain..ok. 7.3 tarikh yg amat besar dan special bagi wa pada setiap tahun . maka dgn tarikh itu juga berkuasa besar mningkatkan lagi umur wa setiap thun .. iaitu hari ulang thun k'lahiran aku..
oleh itu .. wa dan family hanya meraikan secara sederhana .. ok bgi wa. sudah cukup sbb mereka msih ingat dan mnghrgai wa !! .. tidak lupa juga pada rakan-rakan yang telah wish birthday wa tidak kira secra lngsung mhupun tidak lngsung.. yg d'facebook,dll lgi.. yg telah pon b'susah pyah m'beri hadiah, m'buat pngilan .. thank you so much !! i appreciate it .. ilysm~

Tatkala . dlm k'gembiraan itu.. terselit rasa kesedihan d'jiwa wa.. wa sgt-sgt sedih .. jiwa dan perasaan wa tidak dapat lgi menahan k'sedihan tersebut..wa amat ter'sentap .. orang yang wa tunggu dan berharap dia orang yang pertama akn wish my b'day bukan dia !! malah orang lain.. yg wat wa lebih terkejut lagi , orang fisrt yg wish my b'day adalah orang yang wa amat benci iaitu *sec adm* wa sendri..
wa tidak sngka dia.!! dan yg orang aku hrapkan adlah sbf aku sndri.. tapi dia late wish wa !! x pe la .. nk wat guane.. dgn situasi dia tidak stabil kerana buzy dngan proposal projek dia .. maka wa pon m'maafkan dia ..!! it's owhk la b~ hee :)
~ welcome sweet 18teen years ~

eizaty manan


✿◕ ‿ ◕✿ THANKS READER'S ✿◕ ‿ ◕✿

0 comments: